Suomi
SUBWAY.COM

Koronavirus (COVID-19) - Usein kysyttyä

 

Mitä ohjeistusta Subway® noudattaa koronaviruksen aikana?

Seuraamme tarkasti Suomen terveysviranomaisten sekä hallituksen ohjeistusta tilanteesta ja toimimme heidän neuvojensa mukaan.

 

Miten Subway® on huomioinut tilanteen ravintoloissa?

Olemme lisänneet puhdistus- ja desinfiointiheyttä, etenkin pintojen osalta, joihin kosketaan usein, kuten ovenkahvat, maksukortinlukijat, ruokailutilat ja WC-tilat. Nämä pinnat puhdistetaan joka tunti.

Olemme poistaneet väliaikaisesti käytöstä ateriakorit sekä tarjottimet. Olemme muuttaneet juomien täyttökäytäntöämme ja tarjoamme sinulle nyt uuden mukin jokaisella täyttökerralla.

Olemme vahvistaneet olemassa olevia terveys- ja elintarviketurvallisuuskäytäntöjämme työntekijöidemme kanssa. Näihin käytäntöihin kuuluu muun muassa säännöllinen ja asianmukainen käsien pesu, käsineiden käyttö ja varmistaminen, että sairastuneet työntekijät pysyvät kotona ja hakeutuvat tarvittaessa hoitoon.

Olemme mahdollistaneet kontaktittoman asioinnin tilaamisen ja maksamisen osalta. Teemme yhteistyötä kotiinkuljetuspalveluiden kanssa, jotka myös toimivat kontaktittomasti.

 

Ovatko ravintolat avoinna normaalin aukioloaikansa mukaan?

Osassa ravintoloista saattaa olla käytössä poikkeavat aukioloajat. Ajankohtaiset aukioloajat päivittyvät jokaisen ravintolan yhteystietojen alle.

 

Voinko tilata jokaisesta ravintolasta tuotteita kotiin?

Kaikilla paikkakunnilla, joissa ravintolamme sijaitsevat ei ole kotiinkuljetuspalvelua saatavilla. Voit tarkistaa paikkakuntasi tilanteen Woltin ja Foodoran sivuilta.

 

Onko kotiinkuljetus täysin kontaktiton?

Kyllä, voit tilata tuotteet Woltin ja Foodoran kautta täysin kontaktittomana.

 

Voinko noutaa tuotteet ravintolasta?

Kyllä, voit noutaa tuotteet ravintolasta. Ravintolamme ovat avoinna joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta. Jos haluat varmistaa, että ravintola on avoinna, voit olla suoraan yhteydessä ravintolaan.

 

Voinko syödä tilaukseni ravintolassa?

Tämä ei ole tällä hetkellä mahdollista, ravintoloidemme ruokailutilat ovat väliaikaisesti suljettu.

 

Voinko kerätä tai lunastaa Subcard®-pisteitä kotiinkuljetuksen kautta?

Tilauksesi mukana pitäisi olla Subway®-kuitti, jossa on Subcard®-pisteiden lunastuskoodi. Voit rekisteröidä pisteesi osoitteessa subway.fi/subcard. Olemme varmistaneet etteivät Subcard®-pisteesi vanhene poikkeusolosuhteiden aikana.

 

Kuinka maksan tilaukseni kännykällä?

Tarkista ennen tilausta, onko asioimassasi Subway® -ravintolassa käytössä kännykkämaksupalvelu. Jos palvelu on käytössä, soita ravintolassasi ilmoitettuun palvelunumeroon. Kun olet päässyt linjoille, näppäile valitsemasi tilauksen numerokoodi (joko 1, 2, 3 tai 4) ja #. Odota niin kauan kunnes kuulet lopputiedotteen "Kiitos soitostanne, kuulemiin." Tilaus veloitetaan seuraavan matkapuhelinlaskusi yhteydessä.

 


Muut usein kysytyt kysymykset

Kuinka voin tilata catering-tuotteita?

Catering-tilaus jätetään suoraan siihen Subway® -ravintolaan, josta haluat catering-tuotteita tilata. Tarkista nettisivuiltamme valitsemasi ravintolan yhteystiedot. Ravintolan nettisivuilta näkee myös, voiko tähän kyseiseen ravintolaan tehdä tilauksen netissä täytettävän tilauslomakkeen kautta. Jos sovellusta ei ole ravintolalla käytössä, soita valitsemaasi ravintolaan ja jätä tilaus puhelimitse, tai voit käydä tekemässä tilauksen paikan päällä. Muista kuitenkin, että tilaus on jätettävä vähintään 24 tuntia ennen tilauksen noutoa.

 

Ovatko suositushinnat voimassa kaikissa ravintoloissa?

Kaikki Subway® -ravintoloiden yrittäjät ovat franchise -yrittäjiä, jotka voivat määritellä itse myymiensä tuotteiden hinnat. Suurimmalla osalla Subway® -ravintoloista on käytössään ketjun suositushinnat.

 

Kuitissani lukee, että saan ilmaisen Cookien antaessani palautetta www.subwaylistens.com -sivulla. Kuinka toimin?

Säästä seuraavan ostoksesi kuitti. Mene sitten osoitteeseen www.subwaylistens.com. Kirjoita kuitissasi näkyvä ID-numero ja pääset kyselyyn, jonka täyttäminen kestää noin minuutin. Jätä lopuksi sivustolle sähköpostiosoitteesi, sillä jättämääsi sähköpostiin lähetetään kuponkikoodi, joka oikeuttaa sinut saamaan ilmaisen Cookien. Kirjoita tämä koodi ylös kuittiisi ja palaa asioimaasi Subway® -ravintolaan kuittisi ja koodin kanssa. Jos et löydä koodia sähköpostistasi, tarkista, onko Subway® -ravintoloiden lähettämä sähköposti siirtynyt roskaposteihin.

 

Saako Subin® gluteenittomalla leivällä?

Kyllä, valikoimissamme on gluteeniton leipä. Gluteeniton leipä on valmistettu gluteenittomassa ympäristössä, mutta leipä voi kuitenkin joutua kosketuksiin gluteenin kanssa, sillä ravintolassamme olevat muut tuotteet sisältävät gluteenia ja tuotteita valmistetaan samoilla laitteilla.