Suomi
| SUBWAY.COM

Onko Subway® -ravintoloilla kanta-asiakaskorttia?

Kyllä, jokaisen Subi® -leivän tai salaatin oston yhteydessä saat kortin tai merkit. Korttiin annetaan merkkejä kaikista maksetuista Subi® -leivistä ja salaateista. 15 cm Subi® -leivästä ja salaatista saat yhden merkin, kun taas 30 cm Subi® -leivästä saat kaksi merkkiä. Kun olet saanut yhden Sub Club -kortin täytettyä, saat 15 cm Subi® -leivän kaupan päälle ostaessasi ison hanajuoman. Kun taas palautat kaksi täytettyä Sub Club -korttia ison hanajuoman oston yhteydessä, saat 30 cm Subi® -leivän kaupan päälle.

 

Milloin saan uuden merkin Sub Club-korttiini?

Korttiin annetaan merkkejä kaikista maksetuista Subi® -leivistä ja salaateista. 15 cm Subi® -leivästä ja salaatista saat yhden merkin, kun taas 30 cm Subi® -leivästä saat kaksi merkkiä. Mahdollisista kaupan päälle annetuista Subi® -leivistä ja salaateista ei anneta merkkejä.

 

Onko valikoimaanne tulossa gluteenittomia leipiä?

Subway® -ravintoloissa pyritään koko ajan kehittämään valikoimaa asiakkaiden toivomalla tavalla. Valitettavasti tällä hetkellä ei kuitenkaan ole tarjolla Subway® -ravintoloiden tarpeisiin sopivaa gluteenitonta leipävaihtoehtoa. Subway® -ravintoloissa paistetaan ja käsitellään gluteenia sisältäviä leipiä ja näin gluteenittomien leipien tarjoaminen ja valmistaminen on erittäin ongelmallista. Koska haluamme tarjota kaikille asiakkaillemme herkullisia ja tuoreita makuja, suosittelemme salaattejamme gluteenittomiksi vaihtoehdoiksi.  Keliaakikoiden tulee kuitenkin muistaa, että kasvisten seassa saattaa olla murusia Subi® -leivistä. Emme voi taata, etteikö niitä kulkeutuisi myös salaatteihin.

 

Kuinka maksan tilaukseni kännykällä?

Tarkista ennen tilausta, onko asioimassasi Subway® -ravintolassa käytössä kännykkämaksupalvelu. Jos palvelu on käytössä, soita ravintolassasi ilmoitettuun palvelunumeroon. Kun olet päässyt linjoille, näppäile valitsemasi tilauksen numerokoodi (joko 1, 2, 3 tai 4) ja #. Odota niin kauan kunnes kuulet lopputiedotteen "Kiitos soitostanne, kuulemiin." Tilaus veloitetaan seuraavan matkapuhelinlaskusi yhteydessä.

 

Kuinka voin tilata catering-tuotteita?

Catering-tilaus jätetään suoraan siihen Subway® -ravintolaan, josta haluat catering-tuotteita tilata. Tarkista nettisivuiltamme valitsemasi ravintolan yhteystiedot. Ravintolan nettisivuilta näkee myös, voiko tähän kyseiseen ravintolaan tehdä tilauksen netissä täytettävän tilauslomakkeen kautta. Jos sovellusta ei ole ravintolalla käytössä, soita valitsemaasi ravintolaan ja jätä tilaus puhelimitse, tai voit käydä tekemässä tilauksen paikan päällä. Muista kuitenkin, että tilaus on jätettävä vähintään 24 tuntia ennen tilauksen noutoa.

 

Ovatko suositushinnat voimassa kaikissa ravintoloissa?

Kaikki Subway® -ravintoloiden yrittäjät ovat franchise -yrittäjiä, jotka voivat määritellä itse myymiensä tuotteiden hinnat. Suurimmalla osalla Subway® -ravintoloista on käytössään ketjun suositushinnat.

 

Kuitissani lukee, että saan ilmaisen Cookien antaessani palautetta www.tellsubway.fi -sivulla. Kuinka toimin?

Säästä seuraavan ostoksesi kuitti. Mene sitten osoitteeseen www.tellsubway.fi. Kirjoita kuitissasi näkyvä ID-numero ja pääset kyselyyn, jonka täyttäminen kestää noin minuutin. Jätä lopuksi sivustolle sähköpostiosoitteesi, sillä jättämääsi sähköpostiin lähetetään kuponkikoodi, joka oikeuttaa sinut saamaan ilmaisen Cookien. Kirjoita tämä koodi ylös kuittiisi ja palaa asioimaasi Subway® -ravintolaan kuittisi ja koodin kanssa. Jos et löydä koodia sähköpostistasi, tarkista, onko Subway® -ravintoloiden lähettämä sähköposti siirtynyt roskaposteihin.